luni, 2 ianuarie 2012

Tort cu nuci si clementine



Ingrediente
1 lamaie
10 clementine
150 g nuci (eu am folosit brazil nuts)
100 ml ulei
3 oua
275 g zahar
1 lingurita praf de copt
2 lg lichior
1 cutie finetti sticks


Lamaia si 4 clementine se pun la fiert in apa cat sa le acopere.Lasati sa fiarba 30 de min,sau pana cand fructele sunt moi.

Macinati nucile si apoi,separat macinati fructele in robot pana devine un pireu fin.
Intr-un vas se bat spuma albusele cu 125g zahar,se adauga pe rand galbenusele,uleiul,nucile,pireul de fructe si praful de copt.Compozita se da la cuptor pentru 35 de min.



Se curata celelalte clementine de coaja si pielite,apoi se pun la fiert in 150 ml de apa cu zaharul ramas si lichiorul.Dupa ce se ingroasa compozitia,puteti sa o puneti asa deasupra tortului. Eu am strecurat si am pastrat doar pulpa pe care am amestecat-o cu frisca batuta. Am pus frisca de jur imprejur,ca sa pot lipii finetti sticks-urile(pe care le-am rupt in bucati mai mici).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu